|
Post by Darki90 on Jul 3, 2020 14:12:23 GMT
CYMA M14 i Svart CM.032 BLACK STYLE
Säljer bössa då jag behöver pengar för nya äventyr. Skjuter hårt, ungefär 138ms med .20g kulor, rekommenderar minst att köra .28-.32g kulor. Har använt Blaster DEVIL .30g med väldigt goda resultat. Väldigt pigg bössa med 11.1v vilket jag rekommenderar att man kör med.Vad har jag gjort med den? I sitter: SHS Spring kit SHS v7 Gears Element short axel torque motor som jag har kortat ner axeln på för att funka med gearboxen. Gate NanoASR mosfet 16AWG silikon kablar Deans Ultimate Cylinder M14 TM Alum Cylinder huvud Alum Nozzle Dream Army pistong 14 metall tandad Dream Army alum pistong huvud Osäker på fjäder men tror det är en M140. Ultimate Tight Bore 6.03mm 550mm G&G Cold Resistant Hop-Up Bössa ny med magasin och siktes adapter ligger väl omkring 2000kr från TWG Bara delarna internt ligger väl omkring 2500Kr Skickas även med: 8st Cyma Mid cap magasin på 160rds (om jag inte minns fel) 2st Cyma high cap magasin (ett reserv dels mag) Cyma Sight support C.40 Lådan den kom i om så önskas Inget batteri ingår med denna bössa. Finns det något problem på den? Om man fyller Midicap till Max så flyger dom första kulorna knäppt, problemet uppstår inte med Highcap magasinen.
1200kr vill jag har för denna.

|
|